Power BI demo report
bicyklový e-shop – analýza zákazníkov
Je veľmi ťažké predstaviť si efektívny chod firmy bez podrobnej analýzy zákazníkov a následných opatrení na ich udržanie, resp. rozšírenie počtu s finálnym cieľom zvýšenia predaja.
Nahliadnite do reportu fiktívneho bicyklového e-shopu, ktorý umožňuje identifikovať za jednotlivé mesiace typy zákazníkov podľa firmou zvolenej typológie.
- Každá spoločnosť pracuje s iným obdobím od posledného nákupu zákazníka, po ktorom je považovaný za strateného, dočasne strateného, resp. obnoveného.
- Report umožňuje dynamicky stanoviť počet mesiacov od posledného nákupu, po ktorých je zákazník zaradený do jednej z týchto kategórií.
Kliknite sem pre zobrazenie reportu na celej ploche obrazovky.
Kliknite sem pre zobrazenie reportu na celej ploche obrazovky.
Použite ikony na ľavom okraji stránky pre orientáciu v reporte, funkcie interaktivity a popis obsahu jednotlivých stránok.