Power BI demo report

bicyklový e-shop – analýza zákazníkov

 

Je veľmi ťažké predstaviť si efektívny chod firmy bez podrobnej analýzy zákazníkov a následných opatrení na ich udržanie, resp. rozšírenie počtu s finálnym cieľom zvýšenia predaja.

Nahliadnite do reportu fiktívneho bicyklového e-shopu, ktorý umožňuje identifikovať za jednotlivé mesiace typy zákazníkov podľa firmou zvolenej typológie.

  • Každá spoločnosť pracuje s iným obdobím od posledného nákupu zákazníka, po ktorom je považovaný za strateného, dočasne strateného, resp. obnoveného.
  • Report umožňuje dynamicky stanoviť počet mesiacov od posledného nákupu, po ktorých je zákazník zaradený do jednej z týchto kategórií.

 

Kliknite sem pre zobrazenie reportu na celej ploche obrazovky.

Kliknite sem pre zobrazenie reportu na celej ploche obrazovky.

Použite ikony na ľavom okraji stránky pre orientáciu v reporte, funkcie interaktivity a popis obsahu jednotlivých stránok.